Toch remedie voor gewonde tuinstoel van JYSK

Gebroken rotan van een armleuning.

Gebroken rotan van een armleuning.© Eigen foto

Ed Brouwer

Van een van de twee mooie tuinstoelen van Tilly van Wijnbergen uit Heerhugowaard brokkelt het kunststof rotan op verschillende plekken af. Wat nu?

Bij Jysk stoot ze vervolgens haar neus als ze die er op aanspreekt: de garantieperiode van twee jaar is net een paar maanden voorbij. Pech? Nee, wettelijk gezien hoeft ze er geen genoegen mee te nemen dat Jysk de boot afhoudt. Ze mocht bij de koop verwachten dat de tuinstoelen van 185 euro per stuk een veel langere levensduur hebben dan twee zomerseizoenen. Op onze hulpvraagt beoordeelt Jysk de klacht onmiddellijk nogmaals en oordeelt dat het filiaal anders op de klacht had moeten reageren. Mevrouw Van Wijnbergen krijgt een nieuwe tuinstoel aangeboden. Uiteindelijk keurig opgelost door JYSK.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van het Ombudsteam? Mail ons!

Net binnen